fredag 9 mars 2012

NBD betyder inte alltid Next business day del två

Ja då har ytterligare en hel vecka gått och servern med NBD är fortfarande lika obrukbar än. Denna vecka har varit ett evigt dagligt prat där HP har bett om ursäkt för att en del är försenad och den ska komma imorgon vilket har varit nästa dag hela denna vecka.

Jag avslutade denna vecka med att ringa upp dem vid 15-tiden för att höra vad som händer, teknikern som kulle komma efter lunch lyste ju med sin frånvaro.

Jag ser nu att delen levereras på måndag och det är en bekräftad leverans. Jaha, alla andra dagar som ni har lovat detta var inte bekräftat då frågade jag. Såna frågor kunde de inte svara på typiskt nog.

När hela denna otroliga soppa är avklarad ska jag få prata med deras kundtjänst för att få en förklaring till att strul och det är tur det. På jobbet står hela den gamla serverparken och väntar otåligt på att bli uppgraderad och nu tvekar jag till att det ska bli med HP servrar.

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

One or more intermediate certificates missing

När jag försökte att installera ett Wildcardcertifikat på en webbserver fick jag följande felmeddelande som bild visar att det saknar ett ...